Sätra SK
Hela söderorts flick-och damfotboll!

Vi ska bli den självklara föreningen i söderort för flickor och damer att spela fotboll, Hela söderorts flick- och damfotboll helt enkelt.

Våra ambitioner är höga, socialt och sportsligt, vi vill växa i Stockholm då vi har möjligt att växa utan att kvalitén på förutsättningarna blir sämre. Något vi tycker är viktigt, att träningstiderna är trygga och att ytorna på fotbollsplanen är rimliga.

Vårt damlag ska sträva efter att spela på så hög nivå som möjligt utan att det äventyrar klubbens ekonomi. Damlaget ska vara laget i Stockholm som representerar förorten och den positiva drivkraft som kommer därifrån med stolthet.

Våra sponsorer
SOCIALA MEDIER