Sätra SK
Hela söderorts flick-och damfotboll!
Damlag
IFK Lidingö FK
Sätra SK B
IFK Lidingö FK4 - 2Sätra SK B

INFORMATION
  REFERAT

Matchstart:lör 28 april, 13:30
Plats:Lidingövallen 2
Tävling:
Matchnummer: 040107008
Samling:12:00
Det börjar vända..
2018-04-30 16:10
Ännu en match där vi otroligt nog förlorar när vi dominerar fullständigt, vi har fått lära oss att det svider när man inte gör mål på sina chanser. Dock kändes det aldrig som något problem då vi spenderade varannan minut i Lidingös straffområde. Men det ville sig inte den här gången heller, vi förlorar med 4-2 där Elin Flyborg straffar oss ordentligt. 4 chanser 4 mål, det krävs inte mer. Där vi återigen bränner otroligt mycket frilägen, till och med straff. Men moralen och lojaliteten i det här gänget är på topp, målen har börjar komma och nu kommer även resultaten. Spelmässigt kan vi inte kräva mer av tjejerna utan dem har hittills bjudit på ett underbart spel i båda matcherna, till och bättre sista matchen. Nu ser vi fram emot nästa hemmamatch mot Nyköping där vi inte kommer vika en tum.

Våra sponsorer
SOCIALA MEDIER